четвъртък, 3 януари 2013 г.

ДА ТИ ГО НАЧУЛИ - Миленита - текст на песента





ПЕСЕНТА В ТУБАТА :)



Ти пак се измъкваш с нощния влак ...
Пуф-паф, вуду-клю
Тик-так ... пак те чакам – никакъв знак.

Май нещо ми се струва, че искаш пак да ме правиш на луда?!
Ако пак ми се надуваш, ще те пратя да зимуваш в твоя роден край!

Да ти го на...вън вали ли?
Да ти го на...бирам сили...
Да ти го на...ли се сещаш сам?

Сутрин рано във неделя камбаните бият - бим-бам-бум ...
Само да ми паднеш после трябва да те шият - бим-бам-бум ...
Знам ти номерата! Да не падам от луната!?
Само, само, само да не дойдеш после да ми драскаш по вратата!!!

Да ти го на...вън вали ли?
Да ти го на...бирам сили...
Да ти го на...ли се сещаш сам?

Чу-чу
Чу ли ме?


Да ти го на...вън вали ли?
Да ти го на...бирам сили...
Да ти го на...ли се сещаш сам?

Чу-чу.


Да ти го на...вън вали ли?
Да ти го на...бирам сили...
Да ти го на...ли се сещаш сам?

Чу ли ме?

Да ти го на... чу ли?
Чу-чу, чу ли ме?

Да ти го на... чу ли?
Да ти го на... чу ли ме?
Да ти го на... чу ли?
Чу-чу, чу ли ме?

2 коментара: