сряда, 30 януари 2013 г.

... точка БГ ... /БУЛГАР/ ...





ЧУЙ ПЕСЕНТА ... VBOX7


ЧУЙ ПЕСЕНТА В YOUTUBE

Както самите ТЕ са написали, това е:

"песен за някои нихилистични тенденции, обхванали напоследък голяма част от българското население, а също така за еманацията (нали така се пише?) на националната фригидност, непропорционално високото самочувствие (на някои хора), пропорционално ниското (на други), трагедийните контратежнения, офинтифлюшената визия, тежката доминация на маргината, високите токчета, силикона и др. материали, тигровите щампи, нерегламентираните сметища и други нерегламентирани неща."


Намажете главата ми с газ ..
Запалете ме ... 
Да изгониме въшките ... мъжките, женските ...
Донесете парфюмите ... 
... френските ...
Да наръсим цървулите ... 
Да надробим мамулите ...
Точка БГ. 
Булгар ... 
Казвам: точка БГ!
Булгар ...
Казвам: точка БГ!

Покажете ми пътя за Ниш ... 
Изпратете ме ...
Извадeте си кърпите ... носните, вносните ...
Притоплете ми манджите ... постните ...
Да почерпиме четата ...
Да нахраниме псетата ... 

Точка БГ. 
Булгар ... 
Казвам: точка БГ!
Булгар ...
Казвам: точка БГ!


Разкажете за тази страна, дето пъшкала,
обаче не свършвала ...
... горди спомени мършави ...
Няма Ботев!
Няма го Левски!
... само ...  бутове сплескани ...
Ицо, how do you do?  
Васко, bye-bye!
WWW булгар точка БГ

Булгар ... 
Казвам: точка БГ!
Булгар ...
Казвам: точка БГ!


Дайте ми вашто маймунско “аааа”...
Нахранете ме със суроватка ...
Дайте ми път, спомен и вятър ...
Пътят е крив, споменът – кратък ...
Декори няма в този театър ...
Няма къде да се умия ...
А земята е само филия ... намазана с хора ...
Хапеш ли, дяволе?
Няма го Яворов!
Чакаме Сънчо ... 
Хрупаме "Зрънчо" ...
щастливец – има такава хижа на Витоша!!! 
кен лий, тулибу дибу даучу
кен лий, тулибу дибу даучу
БГ, I don’t know you, БГ, I don’t know you, I don’t know you
Напълнете ми две тенекии със сирене!
Няма нищо за деклариране ...
Сал една празна кратуна, 
спукана гума,
една мръсна дума -
Булгар! 
Точка БГ!
Булгар, казвам ...
Точка БГ, Булгар!
Слагам точка ...
БГ 

Няма коментари:

Публикуване на коментар